Sitemizi Beğendiyseniz.Sık Kullanılanlara Ekleyerek Her Zaman Takip Edebilirsiniz. Teşekkürler.

Wwe Raw Son Bölüm Full İzle ,WWE Smackdown Raw 22 - 29 Temmuz 2011 İzle

Bana kalırsa Smackdown şovu Drafttan sonra büyük bir ilerleme kaydetti. Daha güzel feudlar izlememizin yanısıra farklı maçlarda izledik. Bu haftaki Smackdown ile geçen haftaki Smackdown son 3 RAW'ı saymazsak 1-2 aydır izlediğim şovların en iyileriydi.  Smackdown'ın hergün daha iyiye gittiğini ve bu yükselişinde süreceğini düşünüyorum. Smackdown'ın tek kaybı canlı olmaması.  Şovun başında Randy Orton vs. Kane maçının duyurulması bende büyük bir heyecan yarattı. Sürekli yenilmesi beni üzsede Kane'in sürekli Main Eventer Superstarlar ile güreşmesi beni mutlu eden birşey. Christian ve Randy Orton arasındaki promo gerçekten güzeldi. Christian'ın dönüşündenitibaren mikrofon yeteneğini çok geliştirdiğini gördük.
 Intercontinental Championship Maçından beklentilerim fazlaydı ve maç genel olarak beklentilerimi boşa çıkarmadı. Ted Dibiase gayet iyi mücadele etti. Ted Dibiase çok yetenekli bir güreşçi fakat şuana kadar onu istediğimiz yerde göremedik. Bu Intercontinental Championship maçının Ted için bir dönüm noktası olduğunu, artık onu bireysel başarılarlada görebileceğimizi düşünüyorum.

  Cody Rhodes'un maskesi ve paper bag olayı çoğunuzu ne kadar sıkmış olsada bana hala eğlenceli geliyor. Rey Mysterio'nun ringe her gelirken çocuklara kafa tokuşturması bizi nasıl sıkmıyorsa buda bizi sıkmamalı diye düşünüyorum. Undashing kimliğinden sonra Cody Rhodes büyük bir çıkış yaptı ve belli bir kesimin -benimde içinde olduğum- beğenisini kazandı. Daniel Bryan ile feudun son maçını yaptığını düşünüyorum artık. Money in the Bankten sonra bir süre Cody Rhodes vs. Daniel bryan maçını izleyeceğimizi düşünmüyorum. Maç genel olarak güzeldi. Hareketler, Reverseler. Maçın sonunda Cody'nin beklenmedik bir anda ve beklenmedik bir şekilde Daniel Bryan'ı tuş etmesi ise Smackdown'ın bu haftaki ayrı bir güzelliğiydi. Şimdi beni en çok sevindiren olaylardan birine geldi sıra. Kanede tüm hayranları gibi son haftalardaki perfonmansından mutsuz olduğunu eski Monster haline dönmesi gerektiğii bildiğini, bunu en iyile maç yaparak gösterebileceğini söyledi ve Teddy Long'a Randy Orton ile maç ayarladığı için teşekkür etti. Great Khali ve Jinder Mahal, fotoğrafçının sadece Khaliyi çekmesi nedeniyle onu sıkıştırdılar. Böyle birşey beklemiyordum aslında. Süpriz oldu. Ama artık Jinder & Khali ikilisinin bir feudun içine girmesi lazım.
 Beklentilerimin en yüksek olduğu fakat beni en az tatmin eden maça geldi sıra. Sheamus vs. Sin Cara maçı umduğum kalitede geçmedi. Basit bir maç basit bir Roll-Up hareketiyle bitti. Wade Barrett'ı ise yorumcu olarak gördüğümde ise maçta mutlaka bir etkisi olacağını düşündüm ama bunu maç sonunda yaptı. Wade'in saldırısından sonra kafamdaki Money in the Bank'i kazanma ihtimali daha çok kuvvetlendi. Big Show ve Mark Henry yükleşmesi ise ne geç ne erken, tam zamanında gerçekleşti. Kelly Kelly'i Smackdownda görmek süpriz oldu gerçekten. Rose Mendes'e karşı iyi bir mücadele ile kolayca kazandı. Alicia Fox'un önce Tamina ile şimdide Rose ile ters düşmesi ise ilerde gerçekleşebilecek bir feudun haercisiydi bana göre. Daha sonrasında Johhny Curtis'i gördük. Açıkça söylemeliyimki artık saçma promolarından sıkılmaya başladım. Smackdownda bir maça çıkmak için oldukça geç kaldı. Onu ilk defa bu kadar agresif gördük. Çantasından gelecek hafta çıkması gereken fil peluşu bu hafta çıkınca baya bir sinirlendi. Sanırım onu heel bir karakter olarak izleyceğiz. Justin Gabriel'i ringe tek gelirken görünce herkes şaşırmıştır benim gibi. Justin'in Afrika şovunda face olduğunu duymuştum ama bunu normal bir şovdada göreceğimizi düşünüyordum. Justin'i ilk gördüğümden beri onda heel tipi olmadığını söylüyordum. Ardından Heath Slater geldi ve gayet güzel bir maç izledik. Bu maç umduğundanda güzeldi. Nexus Superstarlarının bireysel olarakta ne kadar iyi olduklarını ve diğer sezonların olmasada NXT 1. Sezonun WWE için gayet iyi olduğunu gördük. Yalnızca maçı Heath Slater'ın kazanmasını isterdim.
 Gecenin büyük heyecanla beklediğim son maçına geldik. Randy'i sevmeme rağmen bu maçta Kane'i destekliyordum. Maç gayet iyi Kane'in üstünlüğü ile başladı. Maç gayet güzel bir şekilde ilerlerken birden Christian'ı görmek moralimi bozdu. Bu kadar güzel bir maç bu şekilde bölünmemeliydi. Main Event bu açıdan yetersiz geldi bana. Şovun sonunda Christian ve Randy arasında hep bildiğimiz şeyleri gördük. Bu maçta beni tek ve en çok sevindiren şey Kane'in face kimliğinden kaybolup twinner olmasıydı. Kane'e her ne kadar heel olmayı daha çok yakıştırsamda Undertaker gittikten sonra -gitmiş sayılır artık zaten- bir twinner olarak onun yerini almasını istiyordum. Buda beni bu şovda en sevindiren olay oldu.

Sin Cara ile karşılaşan Sheamus arasındaki müthiş mücadeleyi izlemenizi tavsiye ediyoruz.Bu maçta mükemmel smackdown hareketlerini izleyeblirsiniz.Sin Cara hayranları için sitemizde yayınlanan bu maçı arkadaşlarınızın da izlemesini sağlayınız.


Etiketler


Jeff Hardy vs Rey Mysterio vs Shawn Michaels [Smackdown]. 10:51. Undertaker vs Batista [Smackdown
Christian kemeri kazanacak ama mitb kazananı ertesi şov(yani yine 5 gün sonra) cash-in yapacak.

0 YoruM..:

Yorum Gönder

 

Sayac